معرفی برند مون بلان  /

فعالیت اصلی : تجهیزات جانبی

کشور برند : فرانسه

شرکت مادر : Inter Parfums

شاید برای گروه اول، داستان سواروفسکی نمونه خوبی باشد و برای گروه دوم، مون بلان یک مثال مناسب باشد. حدود سال ۱۹۰۶ بود که صنعت  و اقتصاد اروپا رشد و شتاب بیشتری می‌گرفت و یک بانکدار در هامبورگ و دوستش که یک مهندس از برلین بود ( به همراه شریکی که بعداً به آنها اضافه شد) تصمیم گرفتند قلم‌های لوکس تولید کنند. شرکت به نام Simplo Filler Pen Co ثبت شد. بنیان گذاران مون بلانآنها بر این باور بودند که مدیران و کارخانه‌دارها، زمانی که رشد اقتصادی را تجربه می‌کنند ترجیح می‌دهند به سراغ نماد‌های لوکس بروند تا این رشد را به دیگران نشان دهند. خودنویس که به خودی خود لوکس بودن را تداعی می‌کند می‌توانست گزینه خوبی باشد. اولین محصول لوکس در سال ۱۹۰۹، خودنویسی با ترکیب رنگ سیاه و قرمز بود و نام «روژه نوار» (قرمز سیاه) بر روی آن گذاشته شد. آن زمان استفاده از واژه‌های فرانسوی، خود یکی دیگر از نمادهای شیک بودن و لوکس بودن بود و آلمانی‌ها هم، در خارج از حوزه صنعت، در حوزه‌ی مد و زیبایی و ، تعصبی به استفاده از نام‌های آلمانی نداشتند


عطر لوکس ,مون ,– ,یک ,قرمز ,خوبی ,استفاده از ,برای گروه ,خوبی باشد ,لوکس بودن ,بود ومنبع

Giorgio Armani

Dior

yves-saint-laurent

Bulgari

paco-rabanne

Hugo Boss

Mont Blonc

مشخصات

آخرین جستجو ها

هر چی بخوای هست انتخابات مجلس دانلود فایل دانلود پاورپوینت اجناس فوق العاده ContentPublic نمونه سوال و گام به گام انواع شلنگ های صنعتی آموزش برنامه نویسی و طراحی سایت انواع پارکت لمینت